Så att vi vet!

Jag jobbade igår och ska jobba idag, julafton. Därför kommer Harpo alltså ha en vila, vilket betyder ingen uppdatering ang. ridturer eller annan träning. Men tänkte försöka slänga in nånting ändå, eftersom jag är skitdålig på att uppdatera förutom när jag "måste". Nämnvärt är ju att detta inte är en vanlig blogg, utan egentligen är menat som en loggbok för projektarbetet, och även som en liten extra uppgift.
Men man kan säga att den har utvecklats ju mer läsare jag har fått, har dock inte många så därför är inte motivationen så stor eftersom man nästan aldrig får några kommentarer*lalalala, tigga tigga!*
Så om ni vill ha fler uppdateringar, men lite mer fakta och sådant som jag anser och även saker jag kanske inte riktigt nämner från ridturer osv, även bilder givetvis. Så får ni se till att kommentera och sprida bloggen! Har en tanke på att ha en liten photoshot nu i snön med min gulliga juloutfit, men om det inte finns någon som uppskattar det så känns det som slösad tid...
Iaf GOD JUL ALLIHOPA! :D
Här kommer även lite inspiration till horsemanship träning!

Kommentarer
Postat av: elin

svar: Haha ja! :)

Men du och Harpo passar jättebra ihop!



God jul :)

2011-12-24 @ 13:09:02
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag är intresserad av allt som har mellan himmel och jord att göra ;)



P.S. jag har faktiskt dig under fliken (i menyn) Länkar ;) Så jag gör mitt bästa för att sprida din blogg ;D

2011-12-27 @ 20:13:33
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Wilma

Tråkigt att jobba på julafton :o!! Du jobbade väll ist för pappa elr?



jätte fin blogg!



//wilma

2011-12-28 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0