Igår och idag

Igår så hade jag alla hästar, red ut och pyntade. Var i stallet i fem timmar :D HÖHÖ. Red ut lite i halvmörkret, var ganska mysigt men är ju typ jag som är mer livrädd än honom när det gäller den biten, han är bara överpigg. Pyntade som sagt, tog nått kort sådär med!

Red ju givetvis i den nya sadeln, älskar den <3 :D Dock lite hård, men har läst mkt om den och står på i princip alla sidor att denär det i början men att den blir mjukare sen :)
Idag red jag också ut, klättrade. Blev ganska mycket galopp eftersom han var på det humöret. Är så grymt gött, för märks att hans kondition är ganska bra nu! :) Han blev dock helt livrädd och vägrade gå förbi lite granar som låg staplade på marken bredvid vägen... Fjompnissen. xD
Här kommer bilder på den efterlängtade sadeln!
Här ligger den på utan sadelgjord, därför den är så högt upp. Den är ganska vid nu i början, men är ju läderbom på den så den kommer ju anpassa sig efter min bästa ponny sen :)
"Nej jag tänker inte stå still för att du ska ta kort! :D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0