GRYM ÄR HAN!

I början lyssnade han inte överhuvudtaget, utan ignorerade mig helt. Men sen blev han jättepigg och började busa och korta ihop sig jättemycket. Så försökte en galoppfattning i stillastående, för tänkte på stegrandet. Och gick helt sjukt bra! Tror han små stegrade minst 10 gånger. Han börjar fatta det nu, så grymt kul! Travade honom på volt också i den höga snön = Bra träning! Provade och stå helt stilla utan att röra mig alls utan bara stå stilla i mitten, funkade två hela varv! Idag var det verkligen framgång, åh önskar jag hade det på film!
Var ju dock inte såhär högt haha, fast känns som det för idag var det verkligen... Wow asså<3

Helt sjukt hur mkt hästen bär sig på bakbenen här.. Tycker dock inte det ser så horsemanshipigt ut dock. Detta är mer mjukt och mysigt tkr jag ;P
I början ser man när hon stegrar, ungefär så högt gjorde väl Harpo som högst idag. Alltså den allra första stegringen, fast mer i farten alltså. Tjejen heter Norah iaf och är 18 år och bor i göteborg, underbart duktig. Och man kan väl säga att om det inte vore för henne så hade jag inte börjat med NH :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0