Gårdagen och denna dagen

Igår så skrittade jag först ut en runda med Tesan, inte alls långt och vände. Sen red jag lite i paddocke, galopperade på en utav ängarna som var mer upplyst. Var alltså mörkt ute när jag red :) Gjorde inget speciellt, lite öppna,sluta och sidvärtes. Hm, han skötte sig bra, han var lite stressig i början men det gick över sedan. Provade fårskinnsöverdraget för första gången med, GÖRMYSIGT som man säger i Götet.


Red ut en sväng idag, var supermysigt. För red typ vid klockan 2, och är ju nästan aldrig ljust ute när jag kommer ut till stallet. Men idag så! Red in på någon liten mysig skogsväg/traktorväg, som sedan ledde till en äng. Där tog jag mig en snögalopp, SÅ GRYMT HÄRLIGT ÄR DET! Han var helt galen och frustade och pustade :D Han var förövrigt väldigt mjuk i munnen idag, gör ju oftast lite dressyr när jag rider ut. Typ sidvärtes på vägen, är ganska bra eftersom dom är så ofokuserade oftast när man rider ut. Lär dom och lyssna lite mer :)
Idag har jag faktiskt tagit lite BILDER... Enjoy!
Hahah LÅNG MAN alltså! Tur att Hanna kommer på tisdag HEHE
Gick tydligen mördarkossor där borta. Strax efter bilden är tagen vänder han typ och bara NU GÅR VI HEM IGEN D:
Syns inte så bra på bilden, men utsikten är awesome härifrån!
Promenad sista biten, mysiga sadeln som jag försökte få någon bra bild på
Där ja!
KAN VI GÅ NU?!-.-'

Kommentarer
Postat av: elin

åhh saknar Harpo så mycket!



Hoppas du och Harpo har en bra jul :)

2011-12-23 @ 21:44:52
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0