Börjat klicka på riktigt!

Har inte tränat mark på hur länge som helst, om man bortser från buga i boxen. Men har väl tränat mark med honom kanske 5 gånger på ett halvår. Och denna veckan har jag tränat 2 gånger, och han är helt fantastisk...
 
Känns som vi förstår varandra på ett helt annat sätt, att jag förstår honom och han förstår mig. Märker detta när vi kör löst och han lyssnar på varenda kroppsrörelse och verkligen har koll, och jag känner honom på ett annat sätt. Ja det är oförklarligt, men är det någonsin nått annat när det handlar om dom fyrbenta.
Jag kommer sakta med säkert spara ut hans vackra man igen, och börja rida mindre förmodligen och försöka återuppta körningen. Så dags att damma av rockarden i skjulet!
 
Håller på att lära honom ett nytt trick, men det kommer vara hemligt tills vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0